Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Dec 2024 09:21:01 +0200

Tere!

Saarde Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14566 
aadressile Pärnu maakond, Saarde vald, Kilingi-Nõmme linn, 6 Valga-Uulu tee 
// Alajaama tee 3 // Väljaküla, 92 Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme tee // 
Kärsuveski // Madara // Pikkoripõllu // Vasu (Vasu akupanga 330kV 
maakaabelliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun ehitusluba kontrollida ning kooskõlastada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27198110>  (menetlus nr: 
463467), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saarde Vallavalitsus) või menetleja (URMET TIHANE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister